tiistai 24. helmikuuta 2015

Seksistä voi tulla krapula - kiihkeää kaukoseksiä pitkin yötä

Jos minä valvon paljon, tulee hutera olo - tekee mieli syödä kaikkea sokeri- ja rasvapitoista. Tekee mieli naida.
Jos minä valvon paljon seksin takia, tulee hutera olo ja kaikkea edellämainittua. Mutta sen lisäksi tulee myös krapulainen olo. Kuten tänään nyt sitten on.

Kaukoseksiä

Meripeikko on ollut paljon työreissuilla, sellaisia pari päivää kerrallaan. Mehän nyt koko ajan halutaan toisiamme kovasti, joten kaikenlainen viestittely, chattailu, puhelinkeskustelut yms sisältää sitten kaihon ja rakkauden ilmaisujen lisäksi seksiviritteisyyttä.

Tässä esimerkki:
Voi mä voisin tehdä sun kullille kaikkea... Nuolla, imeä samalla, ottaa se syvälle suuhun, panna sitä rintojen väliin...

Puhelinseksi, nettiseksi ja siis kaukoseksi ylipäänsä on omasta mielestäni tärkeä osa meidän seksualisuutta. Lähetellään kuvia toisillemme, tekstaillaan pitkin päivää kaikkea sellaista josta jopa Ike Kanervakin punastuisi. Kiva kesken palaverin saada Meripeikolta joku kuuma viesti, yritä siinä sitten pitää pokkaa ja olla jotenkin järkevä...
Eihän se kaukoseksi milloinkaan ikinä koskaan korvaa aitoa, se on vain sellainen ihana lisä.

Threesome-ajatukset

Meillä on kimppa-ajatukset olleet vähän taka-alalla. Se työreissu jätti ikäviä jälkiä. Varsinkin kun tässä parisen viikkoa sitten eräässä viihdetilaisuudessa törmättiin tähän samaiseen kollegaan, tosin tavallaan etäältä. Lähdettiin siitä ihan keskenämme jatkamaan iltaa ja baarikierroksen päätteeksi päädyttiin perinteisesti yökerhoon. Jokaikinen kerta, kun Meripeikko kävi veskissä/tupakalla, oli siinä joku mies sinnikkäästi lähestymässä minua. Ja minä en sitten todellakaan tehnyt asian eteen yhtikäs mitään. Suurin syntini oli se, että hengitin :D :D Itselleni tämä on tuttua, ja kuten olen aikaisemmissa postauksissa jo kertonutkin - minua ärsyttää olla se esine, jota halutaan panna.
Yksi sinnikäs Yrjö Yritteliäs pomppasi viereeni jopa pariin otteeseen kun jäin pöytäämme yksin. Tämä Y.Y oli jotenkin hymyillyt Meripeikolle kun tämä tuli luokseni takaisin. Tästä fiiliksestä saa Meripeikko kertoa lisää, eli mitä ajatuksia ja fiiliksiä tämä hymykontakti herätti.

Tästä yökerhon huomiosta siis tuli tietyllä tavalla näitä "toinen mies kuvioihin" ajatuksia myös.

Luettiin onnelliset2:n (öö... miten tuo taipuu. Tällä kertaa vaikka noin) blogia "Seksielämää". Heillä kun on ollut kimppaseksit suunnitelmissa ja etenivät siihen toteuttamiseen asti.
Kirjoitus löytyy tästä
Pystyin samaistumaan tähän pariskuntaan, ja minulle tuli todella surkea olo heidän kokemuksestaan. Toivottavasti ovat saaneet asiaa selvitettyä!
Juteltiin paljonkin tästä, ja päädyttiin yhteisesti siihen, että edetäänkin hissukseen. Ehkä joskus, joku päivä, jossain annetaan jonkun miehen lähestyä minua/meitä. Ei mennä ihan sata lasissa täysiä päin, vaan toimitaan vähän kerrallaan. Kuulostellaan miltä mikäkin meistä kummastakin tuntuu.

Koska pelkään hajottavani joko itseni, tai Meripeikon. Ja sitä kautta tämän upean ihmissuhteen. Sitä minun pääni ei kestäisi.

Suunniteltiin menevämme risteilylle, eroottiset ajatukset mielessä...

Sääntöjä

Chattailtiin eilisiltana säännöistä. Mitään ei kenenkään kanssa sovita ennalta, katsotaan mitä tuleman pitää. Sovittiin säännöiksi ettei kukaan vieras pane minua, eikä suuseksiä (tautipelko). Kumpikaan ei sooloile, tämä tehtäisiin yhdessä. Rintojen hyväileminen, sormettaminen, runkkaaminen sitten olisivat kaikki ok. Jos/kun tilanne pitää keskeyttää, sen teen minä. Vaikka oltaisiin huppelissa, niin säännöt pitää silti muistaa. Kumpikin pitää huolen itsestään, ja autetaan toisiamme siinä.

JOS kaikki sitten jälkikäteen ajatellen oli kiihottavaa ja ihanaa, niin edetään sitten jos siltä tuntuu.

Kolmen kimppaa fantasioiden

Meripeikko:
sit se hyväilee sun reittä....ja mun sormet on sun pimpassa...

Nereidi: 
mmmhh... ja sä suutelisit mua...

Meripeikko:
joo.... *kissss*

Nereidi:
sen jälkeen mä kääntyisin suutelemaan sitä miestä, ja sitten takaisin suutelemaan sua... ja sä maistaisit mun suudelmasta hiukan uuden maun...
mä silittäisin sun kovaa kyrpää housujen läpi, ja sitten siirtäisin toisen käden sen miehen housuille, ja tekisin sille saman. se mies nostais käden mun tisseille, ja hyväiilisi ja puristelisi niitä. ja sä sormettaisit mun märkää pimpsaa

Meripeikko:
joo.. mä puristelisisn sun toista tissiä, jakastosisn, kuinka se mies puristelee sun toista tissiä... katsoisin sä suutelet sitä, ja mua... se mies siirtää käden sun pillullesi, otan omani sieltä pois.. se tuntee, kuinka märkä olet...

Tässä kohtaa ollaan vielä jossain utuisen baarin suojaisassa nurkassa ;) Sitten ollaan jo lähdetty kolmisin meidän hyttiä kohti.

Nereidi:
me mennään hyttiin. istahdan sängylle ja otan korkkarit pois jaloista. hieron jalkoja. sä avaat pullollosen skumppaa ja ojennat lasit meille kaikille. skoolataan.
se mies siirtyy mun viereen, hieroo mun kipeytyneitä jalkoja. sä istut mun toiselle puolelle ja alat suutelemaan mua

Meripeikko:
suutelen ja vedän sun paidan sun päältä pois.... olen sun takana sängyllä. ja se mies on sun edessä..

Nereidi:
sen miehen kädet nousee mun pohkeille, reisille ja se alkaa suutelemaan mun reisien sisäpintaa. sä otat multa rintsikat pois, ja suutelet mun niskaa ja puristelet mun tissejä. käännyn suutelemaan sua

Meripeikko:
ja se mies on päässyt sun klitoriksen luo kielineen... voihkit..... se nuolee hitaasti alhaalta ylöspäin.. mä hyväilen sun rintoja....

Hyppään yli joitakin rivejä, koska sitten edetään jo ahhhh... panemiseen:

Nereidi:
imen lisää sun kullia, se mies nousee ylös ja katsoo sua kysyvästi. sä nyökkäät ja se alkaa hieromaan kulliaan mun pillun huulilla. sä hyväilet ja hierot mun tissejä, pyörittelet sormissasi mun nännejä ja katsot kun mun kasvoilta näkyy nautinto

Meripeikko:
.. se mies työntää hitaasti sen paksun kyrvän sun sisään, sä huudat nautinnosta.....mä vien käteni sun klitorikselle.. hyväilen sitä....mies liikkuu hitasti sun sisällä aluksi...
 
Nereidi:
oihh.. se mies nai jo kovempaa, puristelee mun peppua
 
Meripeikko:
pitää sun lantiosta kii,, vetää sitä omaansa vasten

Nereidi:
mies lopettaa, ottaa kullinsa pois ja sä siirryt mun taakse. se mies katsoo kun sä panet mua, aika rajustikin.
se runkkaa samalla ja tulee mun pään luo ja työntää kullinsa mun suuhun. mä imen sitä, ja voihkin sun naidessa mua

Meripeikko:
ah... ja mä panen... sit en tiedä, monesko orkku sulla jo on, mut mä lopetan.. menen makaamaan sängylle, ja vedän sut mun päälle. istut mun kovan munan päälle, ja se mies alkaa hyväilemään sun rintoja..
ja sen kyrpä on sun suussa, se pitää sun paastä kiinni, ja nai sua suuhun

Nereidi:
aaahhh... miten kiihottavaa. liikutan lantiotani ja ratsastan sun munalla

Meripeikko:
ja valut ihanasti mun pallien päälle'

Nereidi:
se mies on mun takana ja välillä hyväilee mun niskaa ja selkää, käännyn suutelemaan sitä ja nain sua samalla
nostan peppuani, pois sun päältä. se mies panee mua takaapäin. liikun hieman eteenpäin, ja takaisin sun kullin päälle ratsastamaan

Meripeikko:
ja mä olen ihan lähellä orkkua.. sun pillu puristelee mun munaa taivaallisesti
mä otan susta kiinni, panen.. se mies koittaa kyrvällään smalla sun pillunhuulia, hieroo niitä.. tunnen kuinkakaksi kalua on vierekkäin...
mä hiljennän... tajuan mitä se aikoo..
ihan varovasti se koittaa työntää sitä sun sisään.. seuraan sun ilmettä, ja se mieskin seuraa sua...
etukäteen sovittiin, että ei anaalia.. eik se anaaliin olekaan menossa..

Nereidi:
värähdän ja silmät leviävät. hitaasti te työnnytte molemmat mun sisään. tuntuu kuin pakahtuisin nautinnosta. pillu antaa periksi ja löydätte sopivan rytmin ja naitte mua varovasti

Meripeikko:
sä oot täynnä kyrpää... huudat.. mä pidän sua kiinni käsilläni.... sormeni on sun klittalla....

Nereidi:
heittelehdin kiimasta ja laukean sarjatulituksena

Meripeikko:
sun tuleminen on niin kiihottavaa, attä mun on pakko vetää itseni pois.. se mies jatkaa vielä, panee rajusti takaa.... sä oot jo ihan muualla tästä maailmasta....
ja se mies tulee.. se vetää itsensä ulos, tulee sun kasvojen luo, ja ruiskii spermat sun päälle...
mä katson sivulla.... mäkin haluun..
tuun sun taa, panen.... rajusti..... ja tulen sun selän päälle.... se mies on makuullaan siinä sun vieressä, ja katsoo... mäkin kaadun sun viereen huohottamaan....

Nereidi:
lysähdän teidän väliin ja hetki vaan hengitellään. käänny suhhun päin ja tulen kainaloon. se mies tulee kiinni muhun, silittää mun lanteita ja sä suutelet mua. jään sun kainaloon ja sen miehen käsi pysähtyy mun lantiolle. nukahdetaan kaikki kolme.

Voi kuulkaa hyvät ihmiset. Tietenkin tässä kirjoitellessa Meripeikolla kävi käsi, ja minunkin jalkovälissäni surisi ihana Kaalimato-sauva.

Ja nyt. Se kaikkein tärkein pointti. Tämä avoimuus lähensi meitä vielä entisestäänkin. On ihanaa olla täydellisesti hyväksytty, rakastettu, haluttu. Kun jaetaan näinkin intiimi fantasia, ja näinkin yksityiskohtaisesti.

Tiedättekö muuten mitä. Suunnitellaan ensi kesän häitä täyttä häkää. Meny muodostuu kivasti ammattilaisvoimin. Ensimmäistä kertaa elämässäni haluan naimisiin, juuri Meripeikon kanssa. Olen toki ollut naimisissa aiemminkin, mutta se oli lähinnä ex-miehen väsytystaktiikan tulos. Tällä kertaa haluan todellakin naimisiin, haluan olla Meripeikon aviovaimo. Enemmän kuin mitään muuta.

Meripeikko kotiutuessaan tulee sitten kommentoimaan. Laitan tähän perinteen mukaisesti muutamia kyssäreitä, mutta luulisin että rakkaallani on jotain ihan vapaamuotoisestikin kirjoitettavaa :)

Miltä sinusta tuntui viimeöinen chattailu?

- Noniin. Meripeikko täällä nyt kirjoittaa. Viimeöinen kirjoittelu oli mahtavaa. Ilman mun reissuhommia tälläinen olisi varmaan jäänyt tekemättä. Ja kirjoittaminen on ihan parasta hommaa tähän juttuun. Se oli kuin kirjaa lukisi, mielikuvat tulee suoraan korvien väliin. Suosittelen muillekin. :) Itse chattailu oli kiihottavaa. 
Tapahtumien kulku meni niin, että halusin puhua rajoista tuohon meidän kimppaseksiin liittyen. Ja rajoja sitten kuviteltiin, ja siitähän se kiihko alkoi. Jännää hommaa.. aika rohkeesti tuli heitettyä tekstinä omia fantasioita, ja kiihottavaa oli lukea Nereidinkin suoraan kirjoittamia tilanteita. :) Jossain vaiheessa kirjoittelua totesimme, että nyt mennään rajojen yli, ja alkaa fantasia. Nereidin lainaukset tuolla ylhäällä, niistä loppuosa on juuri sitä fantasiaa. Alku oli mielessäni realistisempaa kuvittelua.
Jännää. Pääsee lähelle kaikkea mahdollista, jota saattaa tapahtua, jos vain haluamme. Ja on kivaa, kun ymmärtää konkreettisesti fantasian ja todellisuuden eron: Sovittiin noita rajoja (mainittakoot. että rajoissamme oli myös sellainen kohta, että nämä tapahtuu jossain "yleisessä tilassa" eli ravintolassa, bileissä, etc.. Ei siis kotona/omassa hotellihuoneessa/omassa hytissä, etc.

Tuntuuko että tätä kimppa-ajatusta voidaan viedä eteenpäin nyt, kun säännöt ovat molempien mielestä mukavat ja selkeät?

-Kyllä. Kivaa on hieman kokeilla fiiliksiä jossain sopivassa tilanteessa. Oikeastaan tämä koko juttu, kun puhumme näistä, laadimme rajoja, fantasioimme, ajattelemme mahdollista toteutusta.. Kaikki se on seksuaalisuuttamme, tai siis lisä siihen. Itseasiassa nautin tästä kokonaisuudesta. Ja välillä tuntu, että se varsinainen kimppaseksi, jos se nyt joskus toteutuu, on vain pieni osa tätä kokonaisuutta.
Rajat on sovittu, se tuo turvallisuutta. Ja sitten näkee kun jotain tapahtuu, lisääntyykö luottamus vai huononeeko se Nereidiä kohtaan. Siis pysytäänkö sovituissa kuvioissa. 

Tapahtuiko sinulle tunnemaailmassasi jotain viime yönä? Minullehan tapahtui suuria, kuten kirjoitinkin.
-Kyllä. Tuli sellainen jännä olo. Halusin koko päivän Nereidiä. Mutta en mitenkään tyyliin "Mua panettaa nyt" vaan sillai jotenkin syvällisemmin. Seksuaalinen halu ja rakkaus yhdistyi voimakkaasti, eikä kyseessä ollut mikään fantasia, joka pyörisi päässäni. Se oli emotionaalista panemisen halua nereidiä kohtaan. Jotenkin niin syvää, että en sitä itsekään oikein järjellä tajunnut. Sen huomasi mieluumminkin housuissa. Siis huomasin kiihottuvani joka kerta, kun Nereidiltä tuli viesti, etc.. "vittu, mullahan seisoo.." :)

Silloin yökerhossa tämä yksi Y.Y hymyili sulle, kertoisitko mitä ajattelit? Miltä se tuntui?
-Se yökerhon tyyppi oli hauska. Oikeastaan minulla ei ollut kimppaseksit siinä mielessä. Kaksi kertaa se kohtuullisen symppis tyyppi koitti vongata Nereidiä. Sit se hymyili mulle jälkeenpäin. Sen hymyssä oli sellai kiva leikkimielinen fiilis, "en onnistunut, prkl, mut kivaa on muutenkin, kaikkee hyvää teille" Minuakin hymyilytti. Nämä on sinällään kivoja tilanteita, kaikki tietää, missä mennään, ja kunhan koittaa vongata, hyvällä fiiliksellä ketään loukkaamatta. "aina kannattaa yrittää" -meiningillä hymy suupielissä. :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti